Auteur Topic: wond in het gezicht  (gelezen 13513 keer)

johanna

• Gast
wond in het gezicht
« Gepost op: donderdag 29 december 2005, 16:48:12 »
Hallo allemaal,
Hierbij een foto van een wond in het gezicht.
Dit is voor beginnende Lotusmensen ook wel goed te doen omdat het met brooddeeg is opgezet.

nodig:
Brooddeeg, voldoende en goed op kleur gebracht. Gemengd met vaseline.
Water
Poeder om af te poederen indien het teveel glanst
blauw en rood kleur voor een eventueel blauw oog
penseel
zwart kleur
dik donker bloed
het "gewone" bloed
spuit (zonder naald) gevuld met licht brooddeeg vermengd met wat glycerine en water (voor de vetbobbeltjes)

De kleur zoals je gewend bent goed op kleur maken. Het brooddeeg goed mengen met vaseline zodat het lekker smeerbaar is en niet zo snel uitdroogt!! De glans kun je later weer wat weghalen met wat poederen.
Als je het namaakweefsel goed hebt aangebracht dan kun je je oog kleuren als je dat wilt. (hangt van de oorzaak af)
Breng de wond aan in je wang... begin met een normale snijwond zoals je de wond gevormd wilt zien.
Maak de wond breder en haal er een klein beetje namaakweefsel uit zodat je een diepere wond krijgt.
Maak onderin de wond met je penseel de diepte door dat een beetje zwart te kleuren, voorzichtig.. het is slechts om ietwat diepte te krijgen.
Vul de wond met donker bloed op.
Spuit hierna wat "vetbobbeltjes" in, Niet teveel.
Maak het hierna af met je  "gewone" bloed.

Succes!!
groetjes Jolo

johanna

• Gast
Re: wond in het gezicht
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 29 december 2005, 16:49:03 »
p.s
de kleur is door het fotograferen minder goed...maar die was tijdens het spelen perfect op kleur!

Kadertje

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 29 december 2005, 18:12:33 »
Ik ben dan wel geen lotus, maar gebruik wel regelmatig lotussen in mijn lessen. Ik zal dit zeker eens voorstellen aan een lotus. Hij is echt mooi.

hanzzz

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 31 december 2005, 18:41:11 »
Dit is zeker niet verkeerd.
Dit zouden meer mensen moeten doen. Je krijgt dan een scala aan voorbeelden met beschrijving. Prima en bedankt.

groeten

Hanzzz