Auteur Topic: aangezicht letsel  (gelezen 6432 keer)

Offline Hanzzzz

• Super lid
  • Geslacht: Man
  • Leren is proberen en duurt een leven lang.
  • Provincie: Utrecht
aangezicht letsel
« Gepost op: maandag 14 november 2005, 21:55:55 »
Soms heb ik ineens wat meer tijd dus plaats ik er nog maar één.
Het gaat hier om aangezicht letsel onstaan door betrokkenheid bij een aanrijding tussen een auto en een brommer.
En omdat we altijd van die bleke bekkies grimeren hier het letsel op een bruin bekkie want ook die worden bleek.

nodig:
Lotuspalet
palet toneel heren
dermawax
wondbodempasta
bloedvloeistof
donker "gestold" bloed
Tandarts tampons
spuitflesje met glycerine 50% water 50%

Breng bij het slachtoffer de verwondingen aan die je wilt.
In dit geval boven het oog, onder het oog, bij de neusvleugel, de bovenlip en de onderlip.
Dit zijn redelijk diepe snij en scheurwonden gemaakt met dermawax gemengd met een weinig bruine smink.
Op de wang en naast het oog ondiepe meer schaafwonden.
Nu heb in het hele gezicht drie tinten bleker gesminkt dan de echte huidkleur.
Alleen de plekken met dermawax zijn afgepoederd met transparant poeder.
De wonden zijn gevuld met donkere wondbodempasta en tussen de wonden lopen straaltjes opgedroogd bloed.
Maak nu de omgeving van de wonden vuil. Weet je hoe?
Loop met het slachtoffer naar buiten en laat hem voorzichtig met zijn gezicht op de grond gaan liggen. Alles wat blijft plakken is OK.
Eenmaal weer binnen nog een kleine truuk. Spuit nu over de wonden en het gezicht wat glycerineoplossing en laat dit even intrekken (een paar minuten) en dan de bloedvloeistof uit de wonden (in de goede richting) laten lopen en wat vingervegen erin (het slachtoffer voelt meestal toch even of hij bloed).
Zorg dus ook dat er bloed op de handen zit. Nu nog even een tampon tussen wang en tanden en de zwelling is er ook ineens. (dikke lippen heeft hij al)

Tsja ik zou zeggen uitproberen maar.

groeten

Hanzzz
Let op!! Sommige foto's zijn eerder geplaatst, maar dan is er een andere techniek beschreven.
Groeten,
HANZZZZ