Auteur Topic: Even voorstellen.... een LOTUS i.o.  (gelezen 1715 keer)

Offline Crien

• Nieuw lid
  • *
  • Ben ik gek omdat ik lotussen leuk vind?
  • Provincie: Zuid Holland
Even voorstellen.... een LOTUS i.o.
« Gepost op: maandag 27 november 2017, 10:45:44 »
Hoi ik ben Crien, EHBO'er en LOTUS in opleiding. Zoekende naar beschrijvingen en omschrijvingen voor verwondingen en foto's hiervan kwam ik op dit forum terecht. Er staat heel veel op dit forum, maar de foto's krijg ik niet zichtbaar......... wat ik heel jammer vind. Heb wel veel aan de adviezen die hier op het forum staan (denk ik), maar veel ervan zijn toch wel aan de bejaarde kant. Dat vind ik heel jammer. Hoop dat er toch wat leden actief zijn en mijn eventuele vragen kunnen beantwoorden. Volgend jaar (wat klinkt dat ver weg :) ) is de bedoeling dat ik opga voor mijn LOTUS examen........... wat ik doodeng vind als iemand met examenvrees.

Ik hoop dat de leden van dit forum toch actiever zijn (worden) dan dat ik aan de datums gezien heb.

En dan heb ik een vraag......... is er ook iets van een foto archief hier?

Offline johan

• Webmaster
  • Super lid
  • Geslacht: Man
  • Het ehboforum is mijn kind.
    • ehboforum.nl
  • Provincie: Overijssel
Re: Even voorstellen.... een LOTUS i.o.
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 28 november 2017, 11:37:13 »
 :welcome: Crien op het forum.

Als eerste vind ik je spreuk één hele goede, want je bent echt niet gek om LOTUS te worden.

Voor wat betreft de foto's welke bij de beschrijvingen horen die zijn er helaas niet meer. Er is tijdens de verhuizing van het forum naar een andere host iets mis gegaan waardoor de foto's helaas verloren zijn gegaan.

Offline Crien

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 12 april 2018, 22:13:29 »
Hoi ik ben Crien, EHBO'er en LOTUS in opleiding. Zoekende naar beschrijvingen en omschrijvingen voor verwondingen en foto's hiervan kwam ik op dit forum terecht. Er staat heel veel op dit forum, maar de foto's krijg ik niet zichtbaar......... wat ik heel jammer vind. Heb wel veel aan de adviezen die hier op het forum staan (denk ik), maar veel ervan zijn toch wel aan de bejaarde kant. Dat vind ik heel jammer. Hoop dat er toch wat leden actief zijn en mijn eventuele vragen kunnen beantwoorden. Volgend jaar (wat klinkt dat ver weg :) ) is de bedoeling dat ik opga voor mijn LOTUS examen........... wat ik doodeng vind als iemand met examenvrees.

Ik hoop dat de leden van dit forum toch actiever zijn (worden) dan dat ik aan de datums gezien heb.

En dan heb ik een vraag......... is er ook iets van een foto archief hier?

Inmiddels geslaagd!

Offline schurk

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 13 april 2018, 21:45:17 »
Hartelijk geficiteerd!

Was het moeilijk?

Offline Crien

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 14 april 2018, 10:46:09 »
Hartelijk geficiteerd!

Was het moeilijk?

Dank je wel!!

Ik heb examenangst, dus is dat al moeilijk........maar als ik het achteraf bekijk viel het me mee.

Pikant puntje................. 9 van de 36 mensen zijn maar geslaagd :(

Offline schurk

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 14 april 2018, 17:25:53 »
Zo dan, 9 van de 36,is  dat lotus  examen dan een soort commando opleiding in de de ehbo ofzo?

Wil het ook ooit nog eens gaan doen....als ik dit lees dan zakt de moed me in de schoenen

Offline Crien

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #6 Gepost op: zondag 15 april 2018, 10:20:40 »
Stel het "ooit" niet te lang uit.............. het is zo leuk om te doen! Als jij goede opleiders hebt dan komt dat echt wel goed. Wat wel, oefen thuis ook en als het ff kan met een andere lotus erbij.............. oefening baart kunst hé ;)

Ingrediénten voor een lotus: enthousiasme, wil en hulpvaardige collega's/opleiders.............. succes verzekerd!