Auteur Topic: Hi, i'm new  (gelezen 919 keer)

auditor

• Gast
Hi, i'm new
« Gepost op: maandag 7 november 2011, 03:04:32 »
Hey iedereen,

even kort mezelf voorstellen, ik ben een man (ik kon net nog staand naar de wc dus zal wel actueel zijn), 25 jaar jong, studeer nog (master technische bedrijfskunde) en werk als nachtreceptionist in een hotel.

Ik heb altijd wel een bepaalde interesse gehad in eerste hulp etc en heb er ook wel altijd over gelezen (oude cursus boeken uit de jaren 60 van mijn opa gekregen etc) maar nooit echt iets mee gedaan. Via mijn werk (doe ik nu 3 jaar) heb ik toch al een paar keer dingen mee gemaakt. (gast in  anafylactische schok, collega die een beroerte kreeg, 3x al iemand bewusteloos op de grond aangetroffen) (heb wel BHV) waardoor ik ben gaan denken en ik het toch wel nodig vond dat ik eens wat meer zou gaan leren over eerste hulpverlening. Er is namelijk 1 ding waar ik bang voor was, en dat was dat ik ooit iets tegenkom en dat ik dan denk "had ik maar even die cursus gevolgd dan had ik nu iets kunnen doen."

Daarom dat ik een tijdje terug besloten heb, genoeg uitstel, ik meld me nu aan bij het rode kruis voor een ehbo cursus. Wat ik van plan ben er mee te doen? Hopelijk helemaal niks. Ik hoop dat ik het leer, dat ik het kan, maar dat ik het nooit nodig zal hebben. Voor het geval dat hoop ik alleen zo goed mogelijk voorbereid te zijn. Ik volg momenteel via het rode kruis in Eindhoven een EHBO cursus.

Verder helemaal los daarvan speel ik graag een potje squash, ben een enorme muziek liefhebber en schrijf een beetje van tijd tot tijd.

Offline Pleeg

• Nieuw lid
  • *
  • Geslacht: Man
  • Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen
  • Provincie: Utrecht
Re: Hi, i'm new
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 17 december 2011, 11:24:31 »
Hallo Auditor,
Ik ben later lid geworden van het forum dan jij en ik kon je daarom geen welkom heten op dit forum .
In je bericht viel mij op, dat het man zijn samenhangt met het kunnen staan op het toilet. :-\
Geloof mij, dat je daarin behoorlijk kunt vergissen, er is dus echt meer dan alleen het staan.
Hoe gaat het met de cursus, ;D al geslaagd?
Welkom,
Leo
 :welcome:
Eén fout maken is niet erg, eenvoud siert de mens

Offline bonzo1515

• Aspirant lid
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • "God dienen is de ware vrijheid"
  • Provincie: Overijssel
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 17 december 2011, 21:40:39 »
Hallo Auditor,

Ik hou het korter:
 :welcome:

Ik hoop dat je veel hebt aan de informatie op het forum!
Groetjes Talita
EHBO - Reanimatie - AED - Verbandleer

nieuw lid - aspirant lid - volwaardig lid

Offline johan

• Webmaster
  • Super lid
  • Geslacht: Man
  • Het ehboforum is mijn kind.
    • ehboforum.nl
  • Provincie: Gelderland
« Reactie #3 Gepost op: zondag 18 december 2011, 22:43:06 »
Bij deze heet ik je ook van harte  :welcome: auditor
Ik hoop dat je nog een aangename tijd hier op het forum mee mag maken.