Auteur Topic: PM's wel of niet kunnen lezen.  (gelezen 15329 keer)

Offline Jacques Schenk

• Super lid
  • Jacques Schenk
    • De virtuele ALS koffer
  • Provincie: Zeeland
Re: PM's wel of niet kunnen lezen.
« Reactie #15 Gepost op: dinsdag 28 december 2010, 23:41:16 »
Sorry voor het late antwoord op je vraag Jaques, maar ik kan je verzekeren dat wanneer ik een bericht ontvang van een bepaald lid, welke een PM heeft ontvangen wat niet door de beugel kan, dat deze op de hoogte wordt gesteld, en dus ook het verzendende lid, dat de PM's van beide even doorgelezen zal worden.

Netjes, zo hoort het !
Treat the patient , not the number ...
Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources

Offline Peerpandabeer

• Super lid
  • Geslacht: Man
  • Provincie: Noord Brabant
« Reactie #16 Gepost op: woensdag 29 december 2010, 17:15:01 »

Citaat
Peerpandabeer,
jammer dat het nu weer wordt gepresenteerd op deze wijze. en voor welke reden?

De reden dat het op deze manier hier bekend gemaakt wordt is dat ik het geheel eerlijk en open wil houden met de leden.

Maar uh Johan dat was het in dit forum toch al??
jij refereerd in je eerste post dat het naar aanleiding is van een ander forum. wat hebben wij te maken met dat andere forum?
iedereen die daar op wil moet dat zelf weten en ook met de regels die daar gelden en hoe de mods / beheerders daar zijn. hier op dit forum is altijd alles open en eerlijk geweest zover als ik weet dus waarom dit topic? als je wilt klagen over dat andere forum over inconsquenties of zo aldsaar moet je dat ook daar doen. hier was dat nooit van toepassing geweest dus waarom hier aanzwengelen. ik denk dat je je zo verlaagd naar hun nivo en dat vind ik persoonlijk heel jammer.
de stilte klonk inmens luid
(slachtoffer na de vuurwerkramp)

Een deel van het mens zijn,
bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte,
het ondergaan van nieuwe indrukken,
ook als zij niet passen in jouw perspectief

TNG/Inheritance, La Forge tegen Data

Steef

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 31 december 2010, 13:00:12 »
Surfman, ik begrijp je wel.... heel goed zelfs... ik maak ieder jaar over naar BOF, steun Assange, stem op de Big Brother awards, heb bezwaar gemaakt tegen het opnemen van mijn gegevens in het EPD, wil alleen internet van XS4ALL...enz enz.... en je hebt gelijk met wat je zegt in je post.

Het lijkt mij wel verstandig om te nuanceren in je privacy-behoefte. Je prive-correspondentie loopt via je provider: daar wil je dus in ieder geval een goede bescherming van je privacy. Dat geldt ook voor je zorgdossier, je werkgever, de belastingdienst.....

Maar op een EHBO-forum? Zet je daar zulke geheime dingen in de PB? als je dergelijke zaken te melden hebt: mail het dan gewoon...
De informatie- en privacy slagen die nu uitgevochten worden zijn zeer de moeite waard.... maar we moeten wel onze veldslagen kiezen.... deze lijkt mij eigenlijk de moeite niet waard....( beschouw het forum als een openbare gelegenheid, daar heb je ook minder privacyverwachting dan in je eigen woonkamer)

Offline SurfMan

• Senior lid
  • Geslacht: Man
  • Provincie: BelgiŽ
« Reactie #18 Gepost op: vrijdag 31 december 2010, 20:07:34 »
Surfman, ik begrijp je wel.... heel goed zelfs... ik maak ieder jaar over naar BOF, steun Assange, stem op de Big Brother awards, heb bezwaar gemaakt tegen het opnemen van mijn gegevens in het EPD, wil alleen internet van XS4ALL...enz enz.... en je hebt gelijk met wat je zegt in je post.

Het lijkt mij wel verstandig om te nuanceren in je privacy-behoefte. Je prive-correspondentie loopt via je provider: daar wil je dus in ieder geval een goede bescherming van je privacy. Dat geldt ook voor je zorgdossier, je werkgever, de belastingdienst.....

Maar op een EHBO-forum? Zet je daar zulke geheime dingen in de PB? als je dergelijke zaken te melden hebt: mail het dan gewoon...
De informatie- en privacy slagen die nu uitgevochten worden zijn zeer de moeite waard.... maar we moeten wel onze veldslagen kiezen.... deze lijkt mij eigenlijk de moeite niet waard....( beschouw het forum als een openbare gelegenheid, daar heb je ook minder privacyverwachting dan in je eigen woonkamer)

Leuke post tot nadenken, Steef. Je hebt gelijk als je zegt dat je je veldslag moet kiezen. Ik moet dan wel afwijken van mijn principes, maar ik begrijp wel wat je bedoelt.

PS: BOF en XS4ALL FTW!