Auteur Topic: emoticons  (gelezen 192 keer)

Offline Mister Logistic

• Senior lid
  • Geslacht: Man
    • Twitter
emoticons
« Gepost op: zaterdag 15 mei 2010, 00:46:49 »
Johan,

is het mogelijk om de snelcode´s van de emoticons aan te passen?
de laatste tijd zie ik namelijk steeds vaker emoticons midden in een tekst staan, welke volgens mij komen doordat de snelcode een bestaand nederlands woord is.
ik persoonlijk vind dit de leesbaarheid van de topics niet ten goede komen.

enkele voorbeelden:
het topic over elektroden plakken:

elektroden hebben geen oogjes en het zal ze trouwens sowieso een worst zijn waar ze komen te zitten.
keep it simple: Het te klappen ritme ( wat trouwens bij kinderen zelden voor zal komen) moet goed te detecteren zijn. Een niet adequate positie van de elektroden is vele malen minder effectief dan eventueel tijdverlies door tussen de schouderbladen te moeten plakken.
Vindt trouwens dat er wel erg gelet wordt op de gebruiksaanwijzing van de fabriekant.

of zoals hier in het topic gedrag weggebruikers bij zwaailicht en sirene.

alsje uitrukt met Prio 1 dan val je onder de spoedzorg en mag je dusgebruik maken van blauw en geluid met alle voordelen die erbij horen

Vergeetde nadelen niet. Een oude buurman werkte in de jaren tachtig bij depolitie en een van zijn uitspraken zal ik niet gauw vergeten. "Als ikergens snel moet zijn, dan doe ik dat liever zonder, dan met toeters enbellen" En nog steeds is er geen eenduidig beleid hoe men zich op deweg moet gedragen als er een voorrangsvoertuig opduikt.
[Enniet te vergeten die weggebruikers die, zodra ze een zwaailicht zien,vol gas er voor uit gaan rijden, of vol in de remmen gaan. Of gewoonals een blinde vink blijven rijden, niet spiegelen, en niets in degaten hebben...

Hier ging het dus totaal niet om. Devraag werd alleen gesteld of er met prio 1 gereden mocht worden ofniet. Wil je praten over het gedrag van weggebruikers bij het horen enzien van blauw...start dan een nieuw topic./quote]

Bij deze het nieuwe topic over het weggedrag van bestuurders bij een zwaailicht en sirene.

ik hoor het wel,

groeten Maikel