Auteur Topic: Lotus  (gelezen 8710 keer)

jan vd meer

• Gast
Lotus
« Gepost op: woensdag 4 maart 2009, 18:47:49 »
Wie kan mij zeggen wat een goede lotuskoffer is.

Offline Peerpandabeer

• Super lid
  • Geslacht: Man
  • Provincie: Noord Brabant
Re: Lotus
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 4 maart 2009, 20:10:19 »
jij zelf

je moet een koffer nemen die bij je past. veelal heb je genoeg aan een kleine viskofferachtig iets maar ik vind dan dat je dan weer een tas met kleding mee moet nemen.
dit heb ik opgelost door een gereedschapskoffer in 2 delen te kopen bij de bouwmarkt bovenste deel me grimmateriaal en in het onderste deel me kleding. voor mij werkt dat perdfect voor anderen wellicht weer iets anders
de stilte klonk inmens luid
(slachtoffer na de vuurwerkramp)

Een deel van het mens zijn,
bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte,
het ondergaan van nieuwe indrukken,
ook als zij niet passen in jouw perspectief

TNG/Inheritance, La Forge tegen Data

kwestroo

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 4 maart 2009, 22:33:35 »
Hoi Jan, ik heb ooit via mijn werk bij een groothandel een gereedschaps koffer gekocht.  Hij heeft een behoorlijke afmeting, en als nadeel heeft het, dat ik werkelijk alles bewaarde en erin propte. Nu ruim ik hem regelmatig op, anders wordt hij echt ontilbaar. Ik ben er nu aan gewend, maar mocht ik opnieuw beginnen, zou ik een kleinere koffer nemen.

LotusJohan

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: zondag 22 maart 2009, 14:03:54 »
Ik gebruik een viskoffer........... Zie: http://www.fishing-box.com/ en onderstaande foto.
Ik heb de koffer gekocht bij:
http://www.glaudemanshengelsport.nl/index.php

sandy

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: maandag 23 maart 2009, 18:37:58 »
Ik gebruik een verbandkoffer.

Kunsstof met laatjes en vakjes. :D

De deksel kan helemaal plat zodat ik die gebruik als place-mat.

jjpotjes

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 28 maart 2009, 23:34:46 »
Een koffer is inderdaad persoonlijk, maar als je ideen wil hebben ga dan eens Google-en voor:
Must Make-up studio.
Mooie koffers in verschillende soorten en maten. Nadeel: je moet er wel een "lening voor afsluiten".
Jaap.

SimTrauma

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: zondag 8 augustus 2010, 17:32:26 »
Ik ben helemaal happy met mijn trolley: http://www.beauty-boxes.com/category/Beauty_Trolley,b.html, vooral omdat ik helemaal 'rose' freak ben :-)

overigens kun je bij een scrapbookwinkel (mijn andere hobby ;-) ) ook hele mooie trolleys kopen die bedoeld zijn om zoveel mogelijk hobbyartikelen mee te kunnen nemen naar zogenaamde 'crops'; deze kunnen ook heel goed gebruikt worden voor LOTUS materialen.

Voor mijn beauty trolley had ik een gereedschapskist (ook trolley) met onder- en bovenzijde van de praxis. Die deed zijn werk ook prima.
Ik kijk ook altijd met ontzag naar viskoffers (superhandig)  en ik weet dat de kring Den Helder tegenwoordig ook prachtige koffers heeft; aluminiumkleurig, trolley.

Helga

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 31 augustus 2011, 15:55:42 »
Ik had een plastic gereedschapsskistje, maar die is inmiddels kapot gegaan.
Ben gaan zoeken en kwam op de site van Medicall life support en daar heb ik de aluminium lotuskoffer gekocht.
Hij is niet goedkoop, maar ik hoef nu geen kunstgrepen meer uit te halen omdat mijn koffer te zwaar is, want hier zitten al wieltjes onder.
Ben er super blij mee. .klappen.