Auteur Topic: Heetwaterverbranding  (gelezen 6182 keer)

Offline Hanzzzz

• Super lid
  • Geslacht: Man
  • Leren is proberen en duurt een leven lang.
  • Provincie: Utrecht
Heetwaterverbranding
« Gepost op: vrijdag 4 mei 2007, 16:07:10 »
Ik heb er weer een die er even tussendoor kan.
En heet water verbranding

Nodig:

Brooddeeg
Wondbodempasta
Lotuspalet
Tissuepapier
Latex
Transparantpoeder

Maak op de muis van de hand een diepe wond met brooddeeg. Maak de binnenzijde dieprood met wondbodempasta.
Breng hier en daar nog wat rode en grijsblauwe verkleuringen aan.

Stippel de hele hand met latex in en plak hier het tissue papier op. Stippel dat nogmaals met latex en laat alles goed drogen. Poeder alles goed af en veeg restanten poeder weg met een zachte kwast.
Kleur het gehele gebied met een lijkbleke kleur en maak de vouwen van vingers e.d. wat donkerder met een weinig grijze smink. Poeder alles weer af en veeg restanten poeder weer weg. Trek nu boven de wond en op enkele andere plekken de latex los en knip het weg. Dit geeft het idee van "losse" huid. (zie foto)
Zorg voor een goede enscenering.

succes,

Hanzzz
Let op!! Sommige foto's zijn eerder geplaatst, maar dan is er een andere techniek beschreven.
Groeten,
HANZZZZ

ggrosf02

• Gast
Re: Heetwaterverbranding
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 23 mei 2007, 06:52:03 »
Hanzzzz,

Ik zal het binnenkort ook eens gaan proberen, maar dan met gelatine. Latex heeft namelijk het nadeel dat je het alleen kunt gebruiken op plaatsen waar geen haren staan. Dat zou in dit geval niet reŽel over komen omdat ik dan alleen maar de binnenkant van mijn hand kan doen en niet de handrug.
Als het lukt dan plaats ik wel een foto. :D
Wel snap ik wond niet helemaal, maar dat zal er wel aan liggen dat er geen encenering bij staat. ???

Offline Hanzzzz

• Super lid
  • Geslacht: Man
  • Leren is proberen en duurt een leven lang.
  • Provincie: Utrecht
Re: Heetwaterverbranding
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 23 mei 2007, 21:40:29 »
Latex kan ook op plaatsen waar haar is. Daar zijn foefjes voor.
Smeer die plaatsen in met een dun laagje vaseline. Daarmee veeg je de haren ook al plat. Poeder dit netjes af en breng daarover de latex aan en werk verder.

Een andere (betere) manier:
Dep de plekken waar haar staat met baardlijm en plak daar al een laagje tissue op. Begin daarop met de latex en werk verder.

De wond is ontstaan door het openbarsten van de op spanning staande huid.

groeten,
Hanzzz
Let op!! Sommige foto's zijn eerder geplaatst, maar dan is er een andere techniek beschreven.
Groeten,
HANZZZZ