Auteur Topic: Enscenering  (gelezen 7345 keer)

Offline Hanzzzz

• Super lid
  • Geslacht: Man
  • Leren is proberen en duurt een leven lang.
  • Provincie: Utrecht
Enscenering
« Gepost op: zondag 25 maart 2007, 20:14:09 »
Ik heb dit al eerder gedaan met een CO vergiftiging. In onderstaande afbeeldingen zijn een aantal letsels zichtbaar. Die letsels horen bij een enscenering. Aan jou de taak om die enscenering te bedenken. Later zal ik een foto plaatsen van de bijbehorende enscenering. Het is dus niet de bedoeling deze enscenering te raden maar er een te bedenken.
De afbeeldingen zijn foto's uit mijn plakboek en meer dan 20 jaar oud. de kwaliteit is dus niet super maar je kunt wel zien wat het is. Verder hebben de SOers nog schaafwonden, rijt en vleeswonden. De SOers hebben het ook allemaal koud.

succes,
Hanzzz
Let op!! Sommige foto's zijn eerder geplaatst, maar dan is er een andere techniek beschreven.
Groeten,
HANZZZZ

Michael H.

• Gast
Re: Enscenering
« Reactie #1 Gepost op: maandag 26 maart 2007, 01:13:08 »
Ik zit te denken aan diverse ongevallen en de daar uit voortvloeiende letsels die horen bij een schaatswedstrijd. Dus zoiets als de elfstedentocht of zoals hier in het Groningse: de noorderrondrit.

Groetjes, Michael H.

the fist

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: maandag 26 maart 2007, 01:14:01 »
Misschien een auto ongeval met als gevolg dat de auto te water is gegaan. Aangezien de mensen vrij luchtig gekleed zijn, kun je er misschien vanuit gaan dat het de zomerdag was en men het niet snel koud zou hebben....vandaar auto te water, dat verklaard misschien de kou. Aangezien het behoorlijke verwondingen betreft...volgens mij open botbreuken, zou ik zeggen dat het een behoorlijk ongeval moet zijn geweest, zeker in combi met de andere vlees en rijtwonden...vandaar het auto ongeval.

Gegroet The Fist

the fist

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: maandag 26 maart 2007, 01:15:13 »
Maar een schaatswedstrijd kan natuurlijk ook  ;D

johnehbo

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: maandag 26 maart 2007, 09:44:50 »
Wielrennersongeval kan ook, slachtoffer is gevallen en heeft zo zijn scheenbeen gebroken. Encenering is dus minimaal 1 wielrennersfiets.

Nofinger

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: maandag 26 maart 2007, 18:18:22 »
val partij bij een lopers groep.

Encenering paar loopschoenen  ;D

Offline Hanzzzz

• Super lid
  • Geslacht: Man
  • Leren is proberen en duurt een leven lang.
  • Provincie: Utrecht
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 18 april 2007, 20:31:34 »
Zo daar ben ik weer. Ben een tijdje vestoken geweest van internet dus kon niet eerder reageren. Een ongeval. Dat was het juiste antwoord in dit geval. Op de vrachtwagen worden niet alleen materialen vervoerd maar ook een aantal medewerkers zitten in de bak. Door de gladheid verliest de chauffeur de macht over het stuur en de auto knalt in een bocht tegen een boom. materiaal en personen vallen uit de bak en voila. Zie foto.

groeten,

Hanzzz
Let op!! Sommige foto's zijn eerder geplaatst, maar dan is er een andere techniek beschreven.
Groeten,
HANZZZZ

the fist

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: vrijdag 20 april 2007, 03:35:32 »
Hmmm....volgens mij zat ik behoorlijk op het juiste spoor  8)

Gegroet The Fist