Auteur Topic: Vingers tussen de deur  (gelezen 6614 keer)

Offline Hanzzzz

• Super lid
  • Geslacht: Man
  • Leren is proberen en duurt een leven lang.
  • Provincie: Utrecht
Vingers tussen de deur
« Gepost op: zaterdag 17 februari 2007, 21:47:43 »
Dit is ook weer een goed bruikbare. Met je vingers tussen de deur van de auto gezeten

Nodig:

Baardlijm
brooddeeg
Lotuspalet (of andere kleuren)
Haar spray

Breng, voor een goede hechting van het brooddeeg, een laagje baardlijm aan op de vingers die tussen de deur hebben gezeten. (in mijn geval alle vier)
Breng vanaf het punt waar ze bekneld hebben gezeten rondom de vinger een dun laagje brooddeeg aan. Het resultaat is dat de vingers iets dikker zijn vanaf het gewricht. Maak de nagels blauw-rood. maak ook het dikke deel van de vingers blauwachtig rood zodat alles flink opgezwollen lijkt. Spuit af met haarlak zodat het ook nog enigzins gaat glimmen. Op de overgang van "gewone"naar dikke vinger kunnen kleine wondjes worden gemaakt om het effect compleet te maken.
Zorg ervoor dat je bij deze verwonding niets overdrijft, dan is het effect het beste. Op de foto ziet het blauwer dan dat het in werkelijkheid is. Dat ligt aan de foto's. Ik heb ze ook niet groter, maar ik denk dat het effect voldoende zichtbaar is.

Succes,
Groeten,
Hanzzz

Let op!! Sommige foto's zijn eerder geplaatst, maar dan is er een andere techniek beschreven.
Groeten,
HANZZZZ

klapgom

• Gast
Re: Vingers tussen de deur
« Reactie #1 Gepost op: zondag 18 februari 2007, 12:55:02 »
hij is weer leuk  neem hem zeker mee bedankt  en wat ik nog even kwijt wil is dat ze sommige foto's van het scherm halen jammer
         maar hans bedankt ;)