Auteur Topic: Beoordelen  (gelezen 6669 keer)

Offline Hanzzzz

• Super lid
  • Geslacht: Man
  • Leren is proberen en duurt een leven lang.
  • Provincie: Utrecht
Beoordelen
« Gepost op: maandag 1 juni 2009, 19:47:30 »
Tsja wat vindt je er van. Deze keer geen beschrijving voor het maken van deze wond. Hij zit in mijn plakboek, maar ik weet niet wie die heeft gemaakt. Ik zou het anders gedaan hebben. Heb je een idee hoe je het zelf zou doen?
Let op!! Sommige foto's zijn eerder geplaatst, maar dan is er een andere techniek beschreven.
Groeten,
HANZZZZ

ehbo68

• Gast
Re: Beoordelen
« Reactie #1 Gepost op: maandag 1 juni 2009, 20:02:10 »
Ik ben geen lotus, maar ik waag toch een gokje.

Ik denk dat bij zo'n grote buikwond toch de darmen er uit zouden puilen.
En ik denk toch ook dat zo'n grote buikwond veel meer bloed, dan dat deze wond laat zien.
Daarbij denk ik ook dat zo'n slachtoffer toch niet gewoon meer op een stoel zit.

lotus bammetje

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 4 juni 2009, 11:43:05 »
OOit in een ver verleden hahaha heeft hier een foto`tje gestaan waarop ik een uitpuilend darmpje had.
We hadden van een stukje darm( slager) een groot gedeelte gevuld( met ontbijtkoek ,rijst en ranja en de buitenkant van een paar blauwe streepjes voorzien)en de uiteinden met een knoopje aan elkaar gemaakt.
Dit uiteinde hebben we met tape op de buik vast gemaakt.
Hieroverheen en om de darmen heen hebben we met brood deeg ( goed op kleur)een wond aangebracht.
Deze is met een beetje bloed gevuld en klaar was deze wond.
Ik had er een shock grime bij op en zat tijdens het spelen onderuit gezakt in een stoel in een bus.
De notarts die bij me kwam voor de eerste controlle heeft de wond niet gezien ik praatte toen ook nog zacht.
Toen ik echter stiller en stiller werd kwam ze terug en werd ik er meteen uit gehaald. Ze schrok heel erg bij het zien van mijn darmpje .
Ik ben in de tent geintubeerd en van infusen voorzien en daarna met de notarts wagen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Ze hadden de chirurg nog in huis en die had net een echte uitpuilende darm gehad .
Die van de eerste hulp meteen zo van heb je zin om nog even verder te spelen.(mijn rol was eigenlijk tot op de eerste hulp). Ik zo van ja hoor.
Dus zei die chirurg opgepiept met de mededeling we hebben er nog eentje voor je.
Hij komt naar beneden en bekijkt mijn wond. Jeetje zeg dat ziet er niet zo goed uit kom maar meteen mee naar de operatie kamer dit moet echt meteen gedaan worden.
Hij loopt weg en alle andere blijven staan. Kijkt hij om zo van waar blijven jullie nu.
Toen hebben ze hem toch maar verteld dat het niet echt was.
Hij is terug gekomen ( ik had intussen mijn ogen open en de slang uit mijn mond)en hij geloofde nog niet dat het nep was.
Pas toen ik de wond eraf ging halen zag hij het zelf.
Hij vond het geweldig gemaakt en het leek echt op wat hij daarvoor geopereerd had.

Een grote compliment kun je niet krijgen hahaha.

The Co

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 4 juni 2009, 11:55:49 »
OOit in een ver verleden hahaha heeft hier een foto`tje gestaan waarop ik een uitpuilend darmpje had.

heb je die per ongeluk nog ben wel benieuwd.

lotus bammetje

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 4 juni 2009, 11:57:33 »

Ik was al aan het zoeken maar vrees dat hij op de oude computer staat en die is overleden hahaha.
zal verder zoeken.

Helo

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 9 juni 2009, 00:07:34 »

Ik was al aan het zoeken maar vrees dat hij op de oude computer staat en die is overleden hahaha.
zal verder zoeken.

Ik kan mij die foto nog wel herinneren, was inderdaad mooi om te zien.

Deze afbeelding van een buikletsel, lijkt mij inderdaad dat er veel meer darmen eruit zullen komen.
De wond is vrij groot voor het stukje darm dat te zien is.

Liever had ik een kleinere wond gezien met wat meer darm eruit.

lotus bammetje

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 11 juni 2009, 15:33:10 »
Jaahhhh hierbij mijn darmpje.
 Ze waren nog bezig met grimeren daarom is er nog geen bloed aangebracht.
Ik ben nog op zoek naar de uiteindelijke foto`s
knuf Bianca

lotus bammetje

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: donderdag 11 juni 2009, 15:37:38 »
dan toch gevonden.
de foto met kleding er over heen is genomen nadat ik er al mee rond gelopen had en de kleding dus het bloed verdeeld heeft over de darm helaas.

lotus bammetje

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: donderdag 11 juni 2009, 15:46:18 »
dit was bij diezelfde oefening bij een collega gegrimeerd.