Auteur Topic: Oproep volgen cursus Rode Kruis met filmpje over gebruik AED na marteling !  (gelezen 265 keer)

Offline EHBOFAN

• Senior lid
  • Geslacht: Man
  • Groepsmening? Nee, ik heb een persoonlijk mening!
Oproep volgen cursus Rode Kruis met filmpje over gebruik AED na marteling !
« Gepost op: zaterdag 21 oktober 2017, 17:13:37 »
Leuke (not) oproep tot het volgen van een reanimatiecursus met AED van het Rode Kruis.
Doodmartelen, slachtoffer vervolgens aan een AED (dat "ding") hangen en opnieuw bedreigen met geweld.
 :o  :embarassed:

Hoewel Penoza een populaire serie is en het Rode Kruis kennelijk een bepaalde doelgroep wil aanspreken, is het gewoon walgelijk om geweld te gebruiken of hiervan de indruk te wekken in een filmpje om mensen op te roepen om een reanimatie/AED cursus te volgen bij het Rode Kruis.
Ondanks de wellicht voor sommigen ludieke ondertoon, is dit filmpje mijn inziens volledig strijdig met de grondbeginselen van het Rode Kruis.

Jammer, een zeer droevige communicatie blunder welke voor mij absoluut afkeurenswaardig is. >:(  :(

https://www.rodekruis.nl/campagnes/reanimeren/?utm_source=tripolis%20&utm_medium=ehbo-nieuwsbrief&utm_campaign=penoza

tiep en schijv fauten mooge dor jeself worde verfangen worde dor dee onder staaande leters en sijfers en leesteekens:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890,./!?

Als je fouten vind, mag je ze als dank gratis houden.