Auteur Topic: Eenmalig TV programma EHBO  (gelezen 1019 keer)

Jeanette Klijmij

• Gast
Eenmalig TV programma EHBO
« Gepost op: maandag 20 februari 2017, 14:50:09 »
Dag allen!

Mijn naam is Jeanette Klijmij en ik ben werkzaam voor Zodiak Nederland. Momenteel werken wij aan een eenmalig TV programma voor NPO1, dat in het teken staat van EHBO. Nu zijn wij nog op zoek naar mensen die het leuk vinden om in het publiek te zitten en actief mee te doen aan de show. Het gaat om een informatief programma.

De meeste ongelukken gebeuren thuis maar weet u wat u moet doen als uw man kokend water over zich heen krijgt, als uw buurvrouw bewusteloos is of als uw kind een afwastablet inslikt? 

Slechts 3,2% van de Nederlandse bevolking heeft een geldig EHBO-diploma en weet precies wat te doen. Toch raken per jaar zon 7,6 miljoen mensen gewond door een ongeval en die eerste hulp die u verleent kan daadwerkelijk een mensenleven redden.

Aan de hand van spectaculaire demonstraties, vlijmscherpe vragen en persoonlijke verhalen neemt omroep MAX u tijdens een 1,5 uur durende thema uitzending mee in de wereld van EHBO. Op dinsdagavond 21 maart 2017  komen we er met elkaar achter wat we moeten doen bij brand, reanimatie maar ook bij een dierenbeet of vergiftiging.

Durft u de uitdaging aan om erachter te komen hoe het met uw EHBO kennis is gesteld?  Meld u dan nu aan via http://www.maxvandaag.nl/sessies/paginas/oproep/doe-mee-aan-eerste-hulp-bij-ongevallen/

De opnames vinden plaats op dinsdagavond 21 maart 2017 in Amsterdam-Noord.

Offline johan

• Webmaster
  • Super lid
  • Geslacht: Man
  • Het ehboforum is mijn kind.
    • ehboforum.nl
  • Provincie: Gelderland
Re: Eenmalig TV programma EHBO
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 21 februari 2017, 19:34:08 »
Hallo Jeanette,

Als eigenaar van dit forum willen mijn vrouw en ik graag bij de opname aanwezig zijn.
Er is een mail naar je toegestuurd.