Auteur Topic: Bijzondere Mitella  (gelezen 1010 keer)

Offline mymitella.nl

• Nieuw lid
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • My Mitella Happy Healing!
    • My Mitella Happy Healing
  • Provincie: Zuid Holland
Bijzondere Mitella
« Gepost op: dinsdag 10 januari 2017, 21:05:47 »
Hoi Allemaal,

Even een kleine introductie voordat ik mijn vraag stel. Ik ben zo benieuwd of iemand mij verder kan helpen.....  :)

Na een flinke val van onze dochter, (met een botbreuk als gevolg) gingen wij op zoek naar een hippe, fraaie variant van de witte (saaie) mitella. Helaas was dit onvindbaar.

Daaruit ontstond een idee, een ontwerp en een productie. Na de leuke blije reacties die wij ontvingen kwamen wij al snel in de HAPPY HEALING!-flow en een nieuwe missie was ontstaan. We hebben inmiddels een website ( www.mymitella.nl ) en bieden vrolijke zorgartikelen voor zowel professional als patiŽnt. Producten die het werken in de zorg of het herstel & comfort van de patiŽnt leuker maken. Vrolijke Mitella's en Armslings, Hippe pleisters, leuke cadeau's, zorg- sieraden & accessoires, verpleegstershorloge, douchehoezen, gipstattoos, EHBO Kits.... enz enz

In onze zoektocht naar leuke producten kwam ik zo'n bijzondere mitella tegen dat ik hem direct heb gekocht. (wellicht leuk om ooit in te lijsten dacht ik  ;)) Hij heeft wat maanden in kast gelegen maar ik kwam hem vandaag weer tegen. Ik ben op zoek gegaan op internet naar de oorsprong en het gebruik van dit bijzondere exemplaar maar kom niet heel veel verder. Ik ben zo benieuwd waarom en dit gemaakt is en hoe oud het is.

Ik hoop zo dat iemand deze mitella herkend en er iets meer over zou kunnen vertellen of mij wellicht verder kan sturen naar iemand die mij aan meer informatie kan helpen.

Ik zou graag ook nog wat foto's toevoegen aan dit bericht om hem te laten zien ...

Wie kan mij verder helpen??????

Hartelijke groet,

Sindy Spruijt