Auteur Topic: Meerwaarde forum  (gelezen 92 keer)

Offline Druifje

• Nieuw lid
  • *
  • Geslacht: Man
  • EHB-O is mijn lust en mijn leven.
  • Provincie: Noord Brabant
Meerwaarde forum
« Gepost op: zondag 1 oktober 2017, 14:18:48 »
Hallo allemaal!

Ik heb de afgelopen periode gekeken en heb het idee dat het forum meer dood als levend is.

Is er nog behoefte aan het forum? Of heeft het zijn langste tijd gehad?

Ben benieuwd!
Mzzl d'n Druif

Offline EHBOFAN

• Senior lid
  • Geslacht: Man
  • Groepsmening? Nee, ik heb een persoonlijk mening!
Re: Meerwaarde forum
« Reactie #1 Gepost op: maandag 2 oktober 2017, 18:48:41 »
Gezien het aantal lezers (12 om 17.31 uur sinds 13.48 uur) kijkt men wel degelijk.  ;)

Andere vormen van social media zijn kennelijk vele malen aantrekkelijker, maar worden ernstig vervuild door allerlei niet-ter-zake-doende berichten en komkommer-nieuws.
Dit forum heeft wel degelijk zijn meerwaarde ten opzichte van andere social media door zijn vakinhoudelijke inhoud en de mogelijkheid om gericht terug te lezen over topics die in andere social media lastig, moeilijk tot niet meer zijn terug te vinden, en door de enorme hoeveelheid andere (nep)berichten en/of het opheffen van (persoonlijke) accounts waardoor informatie en postings verloren gaan.

De berichten op dit forum komen echt wel weer terug zodra er dringende, ernstige en/of schokkende EHBO zaken te vermelden zijn door maatschappelijke ontwikkelingen en gebeurtenissen en ECHT belangrijk nieuws van EHBO organisaties.
tiep en schijv fauten mooge dor jeself worde verfangen worde dor dee onder staaande leters en sijfers en leesteekens:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890,./!?

Als je fouten vind, mag je ze als dank gratis houden.