Auteur Topic: Klaas Gorter  (gelezen 791 keer)

Offline johan

• Webmaster
  • Super lid
  • Geslacht: Man
  • Het ehboforum is mijn kind.
    • ehboforum.nl
  • Provincie: Overijssel
Klaas Gorter
« Gepost op: woensdag 14 juni 2017, 20:33:24 »
Helaas heeft Klaas Gorter inmiddels meerdere nieuwe stichtingen opgezet en de stichtingen waar hij niet meer in meedoet met de nodige schulden achter gelaten. We praten inmiddels over schulden van tienduizenden euro's. Zijn nieuwste stichting is: Stichting GB Events, volgens de KvK gevestigd in Voorthuizen. Wees dus gewaarschuwd voor dit heerschap. (Uit privacy overweging de naam van het persoon en stichting verwijderd) Wij zijn inmiddels door dit heerschap voor bijna drie duizend euro gedupeerd.

Offline Druifje

• Nieuw lid
  • *
  • Geslacht: Man
  • EHB-O is mijn lust en mijn leven.
  • Provincie: Noord Brabant
Re: Klaas Gorter
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 1 september 2017, 16:33:10 »
Helaas heeft Klaas Gorter inmiddels meerdere nieuwe stichtingen opgezet en de stichtingen waar hij niet meer in meedoet met de nodige schulden achter gelaten. We praten inmiddels over schulden van tienduizenden euro's. Zijn nieuwste stichting is: Stichting GB Events, volgens de KvK gevestigd in Voorthuizen. Wees dus gewaarschuwd voor dit heerschap. (Uit privacy overweging de naam van het persoon en stichting verwijderd) Wij zijn inmiddels door dit heerschap voor bijna drie duizend euro gedupeerd.
Je geeft aan dat de naam van persoon en stichting is verwijderd. Toch kan ik het zien....... Iets misgegaan met verwijderen of bewuste keuze?

mzzl, d'n Druif